juliahansson.blogg.se

Bloggmaraton

Kategori:

Hej på er!
 
Nästa vecka (v. 24) så hade jag tänkt att starta ett bloggmaraton. Jag kommer blogga varje dag från den 11 juni tills den 15 juni. Bloggmaratonett kommer att handla om ett visst "tema" kan man säga, men det får ni veta på tísdag ;) Ni har chansen att komma med förslag om ett tema men erat förslag kommer isåfall inte att komma med varje dag. Om ni vill att jag ska lägga ut om mode, eller vad som helst så kommentera. Har ni ingen idé så kommer det handla om endast ett tema. Så hoppas ni kommer följa med och kommer tycka det är kul :)
 
På sistone har det inte hänt så mycket. Jag har klippt mig, badat för första gången, shoppat, varit ute i det fina vädret, varit på högstadiet och varit med våra nya klasser (hamnade i 7a, och massa annat. Vad har ni hittat på?
 
På fredag är det skolavslutning och det ska bli super duper kul! Längtar så att jag spricker men ändå inte. Få använda min nya klänning, tillsammans med den fina jeansjackan, tillsammans med lockigt hår, örhängen och ett par vita converse. Vad ska ni ha på er? Mejla gärna mig och skicka bilder eller bara skriv! :) ([email protected])
 
Imorgon blir det bara njuta med kompisar och pytte lite matte. Ibland så måste man ju, tyvärr! Men ni får ha det så bra! Vill ni se mer av mig så kolla min instagram (Juliahanssonzz) där ni också kan ställa frågor om ni vill.
 
PUSS HEJ <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: