juliahansson.blogg.se

Bloggmaraton nr 2.

Kategori: Allmänt

Hej på er :)
 
 Innan kunde jag bara göra ett inlägg till mitt bloggmaraton och sen funkade det inte med bilder och sådant för datorn va jätte konstig, nu försökte jag igen och det verkar ju funka :) Idag kommer det handla lite mer om kläder, smink, accesoarer. Tycker det är kul att fixa och gör inlägg här på bloggen om kläder, som jag sa i det inlägget om att jag skulle starta bloggmaraton så skulle ju bloggmaratonet ha ett visst tema. Detta tema kanske ni har räknat ut, och det är såklart kläder, accesoarer, skor, och jag hoppas ni kommer tycka om det. Jag sa ju också ett visst datum jag skulle hålla på med detta, och nu så kan jag inte gå efter det utan jag har bestämt attt jag gör fem sådana här inlägg tillhörande bloggmaratonett, jag hoppas det är okej :) Här nedan kan ni se lite bilder och priser på saker jag gillar och alla kläder mm som jag lägger ut bilder på här kommer från www.nelly.com 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.Tröja för ca 300 kr
 
2. Skor för ca 950 kr
 
3. Kjol för ca 180 kr
 
4. Topp fö ca 400 kr
 
5.  Festklänning för ca 200 kr
 
6. Shorts för ca 300 kr
 
7. Shorts för ca 180 kr
 
8. Jeans/skinnjacka för ca 650 kr
 
9. Skinnjacka för ca 600 kr
 
10.  Festklänning för ca 250 kr
 
11. Plånbok/väska för ca 300 kr
 
12. Armbaknd för ca 130 kr
 
13.  Klocka för ca 1795 kr
 
14.  Bronzer för ca 395
 
15. Läppstift för ca 215 kr
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: