juliahansson.blogg.se

Hej <3

Kategori:

 
Hej på er!
 
Har varit en bra skoldag idag! Är ju inte så mycket i skolan just nu så det känns ju extra bra ;)
Hade utvecklingssamtal idag och det gick verkligen toppen bra! Godkänd i alla ämnen och tror det var två eller tre A:n. Så är super glad!! :D Är extra nöjd med mina SO prov, där det handlade om ekonomi, samhälle, demokrati mm. Tycker allt som handlar om ekonomi, hem och samhälle är super kul, det var nog därför det gick bra ;) Nä, nu ska jag sluta prata om skolan...!
 
Ikväll blir det UV där det blir lite lägerpackning även fast man inte ska med så kan man ju alltid hjälpa till :) När man kommer hem blir det lite pizza för att "fira" resultaten i skolan, haha ;)
 
Imorgon är det skola som vanligt, och sedan på kvällen blir det lite "öppet hus" i skolan där det blir lite fika, tävlingar, prat, och bus hahah! Kommer säkert bli jätte kul!
 
Är det någon som har lust att chatta på skype eller bara skriva på kik så får ni gärna skriva till mig! På skype heter jag: juliahansson2000 tror jag och på kik heter jag: Julia_Snygg :) Så var nu sociala och "bomba" mig med meddelanden haha ;) Och idag på bloggen får ponnyn ReX "moddelera" åt mig haha! ;)
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: