juliahansson.blogg.se

Måste skärpa mig....!

Kategori:

Ja, jag måste skärpa mig! Jag tog beslutet att starta blogg, då måste man ju för sjutton skriva inlägg och uppdatera er! Så nu säger jag till mig själv på skarpen!
 
Har inte hänt så mycket på sista tiden. Är singel igen, tycker faktiskt det är skönt. Vi har fortfarande inte fått reda på klasserna men de kommer nog någon dag nästa vecka hoppas jag! Har heller inte några läxor just nu så livet är så chill just nu, behövde verkligen vila upp mig. För någon vecka sedan gick jag och lill syrran en tipspromenad på Holmgrens bil och så fick vi ett samtal från dom en vecka senare och vi hade kommit på andra plats och vi vann en hotellcheck i två nätter. Fatta va gött, blir nog Göteborg, så kan man ju passa på att gå på Liseberg!
 
Om  jag inte uppdaterar så mycket någon gång här kan ni ju alltid kolla in min instagram: Juliahansson00. Eller fråga på ask: JulleBulle00. Eller kolla in min facebook, tror att jag bara heter Julia Hansson där ;)
 
Imorgon blir det "city" och hämta checken och kanske lite shopping, hittade ett par leggings på nätet som jag totalt älskar! <3 Som jag tänker köpa, ni kan se dom här ovan.
. Dom kan man ju liksom bara ha under ett par blå eller svarta shorts (eller någon annnan färg), man kan ju vika upp dom om det blir varmt!
 
Vad har ni gjort på sista tiden?, ni får gärna kommentera! ;)
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: