juliahansson.blogg.se

Tjenare :)

Kategori: Allmänt

 
Tjenare på er bloggläsare ;)
 
I onsdags var jag med en granne och vi hittade på lite olika saker, vi bakade, cyklade, kollade film och massa annat. Ídag har jag varit med en annan granne och vi kollade på film och va ute och cyklade lite :)
 
Imorgon blir det packning tills på lördag och så hade jag tänkt att ta en joggingrunda och sen njuta av en go glass i, ja kanske lite solsken, trodde att sommaren var fylld med bara sol, men jag hade fel! Aja...
 
I Ystad som jag åker till på lördag, kommer jag att hitta på många saker i, det blir shopping, sol och bad, golf, några joggingrundor vid stranden, några promenader med mormors hund på stranden, god mat, och massa annat :)
 
Kommer kanske inte så mycket uppdatering, och det är inte säkert att det blir någon alls men hoppas ju att jag ska kunna lägga ut bilder och för hoppningsvis lite text.
 
Men ni får ha det så bra så hörs vi kanske imon :)
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: