juliahansson.blogg.se

Älskar livet just nu <3

Kategori: Fritid

Just nu är jag super lycklig och älskar mitt liv! Jag har allt som man behöver som mina älskade bästa kompisar, min familj, en bra lärare och mycket annat som jag älskar!
 
Jag håller också på att fixa ett kalas "fest" för att fira min födelsedag, tar kanske ett tag men jag får ha tålamod! Tycker ni att jag ska ha övernattning? isåfall kommentera! Har en liten tanke som jag hade tänkt att visa ni får gärna skriva vad ni tycker sedan med!
 
1.  Kompisarna kommer klockan 6 (väntar tills alla kommer)
2.  Vi dricker en drink (som jag gör várje gång jag fyller år)
3.  Vi tar upp packningen till övervåningen (där vi  sova)
4.  Vi öpnnar paket
5.  Vi äter pizza och och bara snckar
6.  Vi kollar film och dricker cola och käkar chips
7.  Vi bara hänger och har kul
8.  Vi går och lägger oss (sent)
9.  Vi går upp och klär på oss
10. Vi käkar frukost (buffé)
11. Ungefär klockan 11 så åker dom hem
 
Om ni tycker detta låter bra så får ni gärna kommentera! Snart ska jag till stallet och träna så vi ses sen ;) <3
Den hästen ni ser på bilden är min sköthäst ;)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: