juliahansson.blogg.se

Godnatt älskligar <3

Kategori: Fritid

 
Har varit en väldigt bra dag idag! Men har varit väldigt, väldigt trött så måste sova snart!
 
Kompisar till mig och massa andra brukar säga att de efter bara en kort tid tappar instresset för att blogga. Vissa säger tex att de bara tappar intesset och att det inte är kul längre, andra säger att de orkar inte och en massa andra saker. Vet ni vad jag tycker?! Att vi måste få dom att fortsätta. Jag tycker att många är jätte duktiga på att blogga och verkligen hålla igång sina bloggar. Man behöver inte vara pigg för att blogga, man bloggar ju inte bara för läsarna, man bloggar ju också för att det är ens egna öppna dagbok som andra kan läsa! 
 
Jag har haft en del bloggar som jag bara helt och hållet har tappat intresset för och jag var mycket mindre då och läste knappt igen annans blogg. Men nu fick jag bara energi att börja om och hade funderat på det länge! Jag började läsa bloggar ungefär när jag var 10-11 år och det har bara blivit ennu mer nu. Från dom bloggar jag läser har jag fångat upp massor med insperation och bara fått den här "bloggkraften" som jag kallar det :)
 
Så ni som har haft blogg och tappat intresset tycker jag ska fortsätta, ta bara en liten pause och läs andras bloggar och få insperation och fortsätt sedan istället för att sluta helt! För då kanske ni hade några läsare som gillade er blogg jätte mycket och som blev besvikna när ni slutade :)
 
Läs på bloggar där personen som bloggar skriver om just det du gillar så blir det roligare och du får kraft där ifrån och FORTSÄTT, FORTSÄTT,FORTSÄTT <3 Och ni som läser bloggar men inte bloggar själva, ni tycker jag ska skriva fina och snälla kommentarer så att bloggarna blir glada och får dom att fortsätta.
 
Nu är det ju snart 1 maj och många tänder mysiga brasor och bara umgås <3 Tycker det är så himla mysigt! Tycker att alla ska mysa och bara mysa tillsammans med folk som man älskar och bara ha kul <3
 
PUSSAR OCH KRAMAR TILL ALLA ER DÄR UTE <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: