juliahansson.blogg.se

Inte mått så bra på sista tiden!

Kategori: skola

Det här är en ganska lång historia så måste berätta kort! Det började med att jag hade ett förhållande med en kille som jag älskar och ja jag har svårt att glömma han, iallafall så va vi tillsammans och vi älskade varandra! Sen en onsdag så gick jag till ett fritidsställe som heter fabriken och va där med några kompisar! Sen gick jag, min bästis och två stycken till vår skola och körde skp, vi kör skp så att man liksom tillåter det mesta men iallafall så nästa dag fick jag höra att jag var otrogen! Som ni kanske vet så har jag ask och där läste min kille en fråga som såg ut så här " Vem gillar du?" och då svarade jag så här: " Jag gillar såklart min kille men tyvärr också en annan men inte lika mycket som min kille" och efter det så gjorde han slut. Såklart fick alla veta det och några i min klass sa "-Det är ditt fel, det är ditt fel, inte hans fattar du väll. Det var verkligen inte smart" Och massa andra fula kommentarer! Hur kan folk? Fattar dom inte att mäniskor har känslor och att dom kan slänga ur sig en massa skit och fula kommentarer?! Jag mådde skit över detta och blev "lite" sjuk. Jag gjorde ett inlägg på min instagram om allt detta och om att jag mådde dåligt! Det väckte många mäniskor och det hjälpte!? Det är inlägget på instagram hjälpte?! Dagen efter hade jag inte kommit tillbaka helt så sänkte huvudet mer och var lite tystare men det släppte fort! De som hade varit dumma hade sagt förlåt och jag mådde iallafall bättre men inte helt....Har fortfarande inte kommit tillbaka helt men gör nog det snart HOPPAS JAG!
 
Det är verkligen en skön känsla när folk bryr sig och när man får se hur många som älskar mig och vilka som bryr sig! Många, och då menar jag många, brydde dig och frågade "hänt", "finns här" mm. Och bara så ni vet så blir jag jätte glad när ni bryr er.
 
Finns ju fler händelser som är värre än ett som detta men MOBBNING är det värsta som finns! Ni som mobbar SLUTA, ni fattar inte vad man mår dåligt och vad nertryckt man känner sig! Sätt själv in dig i den sittsen, ingen bryr sig om dig, du är ensam, alla säger massa fula och elaka komnmentarer som sen kanske bryter ner dig själv! Och ni som är mobbade ta hjälp, va starka även fast det kan vara svårt så prata mned vuxna, dom som mobbar dig dom är inga riktiga vänner, faktiskt inga vänner alls, dom fattar inte. Dom förstår inte hur det är och därför tror dom att dom kan säga VAD SOM HELST och jag hatar MOBBNING! SLUTA MED DET; OKEJ?!
PEACE
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: