juliahansson.blogg.se

My birthday today <3

Kategori: Fritid

Ja som sagt är det min födelsedag idag och än så länge har den varit bra, jag fyller ju tretton alltså är jag "tonnis" nu haha...! Men har ännu inte fått mina presenter mer än att jag fick åka till affären Puss och välja ett par örhängen och jag valde "peace" öronhängen SÅKLART haha...! Mina föreldrar verkar dölja något men jag kan inte lista ut vad, vet att de kanske har en överraskning bara för att min lillasyster sa det haha... hon kan aldrig vara tyst, fast jag ska inte säga något haha ;D
 
Det har varit en ganska bra dag i skolan och jag har kännt mig ganska flitig faktiskt, brukar nämligen inte känna den känslan så ofta haha.Imorgon har vi ju två nationella prov i engelska och jag känner mig lite nervös mer ändå ganska säker! 
 
Justin spelar ju sin konsert idag och jag är så grymt ledsen för att jag inte får gå :( Så himla orättvist men vad ska man göra, även fast man är beliber så kan man inte alltid gå på konserter bland annat. Älskar Justin sjukt mycket och älskar hans musik, vet inte hur många gånger jag har lyssnat på hans låtar....
-All around the world...haha...!
 
Ibland blir jag så sjukt arg på personer som inte kan förlåta, vad är det som är svårt liksom?! Och personer som bara vräker ur sig saker utan att bry sig och liksom förstöra peroners liv, dryga och omogna småungar tycker jag att dom är! Men förlåter dom mig så är det bara att börja om på nytt men oftast är det inte så att mina kompisar tex, gör det men nämner absolut inga namn!
 
Jaja, nu slutar vi muttra och isället så firar vi och har kul och öppnar många presenter tycker jag! Hoppas alla har en bra dag ni med, kommer kanske ett inlägg sen, men det får vara en liten överraskning vad det handlar om haha! PUSS HEJ <3 ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: