juliahansson.blogg.se

Saknar det gammla livet....

Kategori:

Några bikder från SM :)
 
 
Jag börjar faktiskt tänka tillbaka lite på när man var liten. Jag tycker det var mycket lättare för man brydde sig inte om utseendet och man kunde skämma ut sig hur mycket som helst men nu kommenterar alla allt och man måste vara perfekt hela tiden. Nu säger jag inte att alla gör det utan några! Tycker ändå att livet är bättre nu för kompisarna har förändrats och man blir aksepterad på ett helt annat sätt och alla är tillsammans :) Och alla typ börjar gilla varandra och det tycker jag är jätte bra, själv gillar jag en, men behöver vi inte ta här haha.... ;)
 
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag haft det :) Har gått igenom lite som kanske kommer på nationella prov, nästan hela dagen med bara lite matte. Ikväll blir det läxor och lite majbrasa :)
 
Skulle gärna vilja veta vilka som läser min blogg så ni får gärna kommentera och skriva/fråga så mycket ni vill :)
 
PUSS HEJ MINA LEVERPASTEJS <3
 

Kommentarer

  • Ollan säger:

    Hahaha aksepterad!!

    accepterad**

    Svar: stör du dig på det haha?
    Julia Hansson

    2013-05-01 | 08:40:34

Kommentera inlägget här: