juliahansson.blogg.se

Tio bästa sakerna jag vet <3

Kategori: Fritid

1. Justin Bieber
2. Shoppa
3. Va med mina kompisar
4. Blogga
5. Va på Liseberg
6. Pizza
7. Coca cola
8. Min mobil
9. Rida
10. Resa
 
Det ni ser ovanför här är de tio bästa sakerna jag vet, finns ju mer men va ju bara tio saker haha!
 
Idag har jag varit i skolan och haft nationella prov och det gick faktiskt bra och efter det så åkte jag till samhället och åkte till en affär som heter Puss och bytte ett smycke som jag fick i födelsedagpresent till ett korshalsband. Sen åkte jag till Ica och skulle köpa lite gottigottgott fika och så fick jag syn på en Justin Bieber tidning med massa afisher på han och var tvungen att köpa den haha... älskar han för mycket för att inte kunna köpa den xD När jag kom hem så fikade jag och bloggade (bra blandning) och sen åkte jag till nårra kompisar och så har vi typ varit hela kvällen. När jag kom hem åt jag lite kvällsmat och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på Justin Bieber musik (som jag älskar<3)
 
Imon ska jag till city och shoppa loss lite. Har ju pengar i handen så why not haha...xD Min undebaraste bästa "syster" hänger kanske med och det ska bli super kul. Lite smakråd, hade tänkt kolla på lite skolavslutningskläder och sen lite annat. Tror jag ska köpa ett Justin Bieber skal med, får se! <3 Hoppas ni gillade det förra inlägget, det gjorde jag haha.... ;) Kanske gör ett inlägg till sen men vet inte vad jag ska skriva än! <3
PUSS HEJ MY LOVERS <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: