juliahansson.blogg.se

Trött!!

Kategori: Fritid

Inatt kunde jag knappt sova så är jätte trött nu och har lite huvudvärk. Men vad ska man göra, man måste ju....!
Ikväll blir det  läxor och plugg tror jag, inte alls kul! På trosdag är det två nationella prov i SO, på fredag med. Repeterade lite idag i skolan och det kändes bra :) Nästan allt känns bra i mitt liv just nu....ÄLSKSAR DET <3
 
Vet attt jag tjatar men snälla kommentera vad ni tycker jag ska skriva, ni kan skriva vad som helst tex frågor om ni undar något eller något ni tycker att jag ska skriva om SÅ GÖR DET NU när ni läser detta!
 
Om ni vill se mer om mig kan ni följa mig på Twitter där jag heter JuliaLasnier00, eller på instagram där jag heter JuliaHansson00, eller på kik där ni kan skriva med mig, jag heter Julia_Snygg ;) Blir glad vad ni en gör!
 
IMorgon blir det lite firande, det är ju snart 1 maj så då ska vi tända en stor majbrasa och sedan grilla lite. Hoppas det inte regnar bara haha...!
 
PUSS HEJ MY LOVERS <3
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: