juliahansson.blogg.se

Både jobbig och bra dag!

Kategori:

Hej mina älsklingar <3
 
Som sagt har det varit en både jobbig och bra dag! Det dåliga var att jag råkade kliva i en myrstack (jag såg inte den) och det var pissmyror och dom bet mig och skorna var nästan fulla av bara myror och jag fick panik och min kompis fick dra av mig skorna så nu har jag forbi mot myror haha...skrattar åt det! xD Annars har det varit en bra dag, har käkat glass, cyklat och varit med kompis :)
 
Imorgon ska jag åka till "city" och shoppa och kolla skolavslutningkläder om jag nu inte ska ha kvar klänningen men får se, vad tycker ni? På söndag blir det nog göra engelska läxa och sen bara chilla och vara med kompisar :)
 
För ett tag sen skrev jag ju ett inlägg med de tio bästa sakerna jag vet, nu hade jag tänkt att skriva tio stycken till ;)
 
1. Glass (kommer inte på vad min favorit heter)
2. Min dator
3. Pengar
4. Kläder
5. Katter
6. Killar
7. Sommar
8. Plattång
9. Mascara
10. Sola
 
Haha vet inte om de blev dom bästa sakerna men nu vet ni lite till iallafall. Snart ska jag åka ner till samhället och beställa kebab och min syrra och mamma ska köpa kinamat ;)
Men vi hörs imorgon igen :)
 
PUSS HEJ <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: