juliahansson.blogg.se

Bra dag idag :)

Kategori:

Hej my lovers <3
Idag är det väldigt varmt ute :) Väldigt skönt, 20 grader. Äntligen är vårvarmen här :)
Glömde tyvärr att blogga igår för var trött och var ute och hade det gött i solen :)
Men bloggar ju nu haha.... :D
 
Igår så var jag i skolan som vanligt och hade NO-prov och gick sådär men får hoppas på det bästa. När jag kom hem från skolan var jag med en kompis, jag gick inte på UV för att jag ha´de och har ögoninflamation och jag ville vara med min kompis.
 
Idag har jag varit i skolan som igår och haft HK-prov och det gick jätte bra sen gjorde vi någon rulle med någon fyllning i, och det var faktiskt gott :) Sedan fick jag gå hem i jätte varm varmne och det var långt hem och jobbigt att gå i värmen. Sen var jag ute i varmen och hoppade studsmatta med några grannar och det var jätte varmt. Nu håller vi på att grilla hamburgare och steker pommes för imorgon ska pappa resa bort så vi har lite "tisdagsmys" idag istället :) Är inte så lång vecka för har ledigt på torsdag och fredag så det blir en lång helg, och tycker det ska bli jätte skönt för har ögoninflamation, förskylning, ont i ryggen så är ganska trött haha...!
 
Ni får ha det så bra så ska jag fortsätta grilla och mysa med pappa innan han åker imorgon :)
 
PUSS HEJ LEVERPASTEJ <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: