juliahansson.blogg.se

Hej!

Kategori:

Hej på er :)
Så skönt att vara ledig, så slönt att det bara är torsdag! och än så länge är det bra. Ska åka bort och hitta på något kul nu när man är ledig och allt, ska också vara med en kompis! Har inte så stora planer inför helgen mer än att jag ska vara med några kompisar, bara ha skoj liksom :D Det enda jag ska göra är att jag ska titta runt lite på skolavslutningklänningar, den måste vara speciell! Har tagit hem en och köpt den men funderar fortfarande på den, ni vet det var den här vita jag la ut här på bloggen för ett tag sen. Bestämmer jag mig för att jag ska ha den så ska jag kolla på antingen en jeansväst eller en jeansjacka till men får se, kanske hittar något ennu bättre en den! :)
 
Nä, nu ska jag gå och klä på mig och fixa håret för ska vara med en kompis om en liten stund, hade tänkt lägga ut ett inlägg i eftermiddag eller kväll. Men ni får ha en bra dag så hörs vi <3
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: