juliahansson.blogg.se

Hej:)

Kategori: Fritid

Hej har inte kunnat blogga idag för har varit i Jönköping och kunde inte ta med mig datorn. Så jag får blogga nu isället, hoppas det går bra! :)
 
Som sagt så har jag varit i Jönköping och hälsat på hos mormor och morfar, var tvungen att plugga, haha detta tjat om att plugga! ;D Längtar så sjukt mycket tills sommarlovet!
 
Vet inte om det är det men kan ha fått en lite ögoninflamation i ögat men det är inte så irriterande och det kliar inte. Samtidigt som man har den här dumma förskylningen....!
 
Imorgon är det skola igen och ska bli skönt att träffa kompisarna men samtidigt är det ju skolan haha....! Ska inte klaga, alla går ju inte ens i skolan.
 
Måste nog ta och duscha nu och sen tror jag att jag ska gå och lägga mig för gick och la mig ganska sent igår och är super trött idag men ni får ha det så bra så ska jag försöka blogga imorgon med <3
 
PUSS HEJ ÄLSKLINGAR <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: