juliahansson.blogg.se

Hej igen <3

Kategori: Fritid

Hej  :)
 
Har varit en en super mysig kväll <3 Jag har grillat, spelat fotboll med kompisar, spelat krocket, käkat popcorn och druckit coca cola. Tycker det är en perfekt vårkväll <3 Nu sitter jag och kollar på hockey VM, Schweiz och Sverige. Det är ju VM så verför inte liksom haha...!
 
Imorgon har jag planerat dagen (inte vanligt haha). Börjar morgonen med en go frukost med bacon, ägg, fralla och mjölk...mumma! Sen hade jag tänkt att plugga på NO och HK prov. Sen vid ungefär klockan elva så hade jag tänkt att springa en runda, har lite tränigsvärk men måste mjuka upp mig lite innan skolvarvet. Sen ska jag äta lunch. Efter luchen blir det lite plugg igen. Sen hade jag tänkt att bara gå ut och chilla. Sen på kvällen kommer några gäster till oss och min bästis stannar och sover över sen :) Tycker det är en ganska bra planering. Får bara inte lägga mig för sent så att jag inte orkar med speciellt plugget.
 
Ni får ha det så bra så hörs vi <3
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: