juliahansson.blogg.se

Hej :)

Kategori:

Hej på er <3
Just nu mår jag jätte bra! Hoppas ni med gör det <3 Sitter ute i solen och bloggar tillsammans med en kompis :) Gick super bra på nationella prov idag i skolan! Idag tappade jag inte konsentrationen och det var jätte skönt, flöt på jätte bra och det var det sista natinella provet och det känns jätte bra. På onsdag ska vi fira med knytkalas (man får ta med sig fika och chips och lite annat) och ska bli jätte kul :)
 
Ikväll ska jag grilla och bara gotta mig i solen och sen blir det lite plugg för har två prov både på måndag i både matens kemi och hemkunskap, orkar inte ha mer prov men vad ska man göra?!
 
Ni får ha det så bra så kanske jag skriver ett inlägg ikväll igen! <3
 
PUSS HEJ MY LOVRERS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: