juliahansson.blogg.se

Ibland blir jag så otroligt tacksam....

Kategori:

att just jag fick ett liv, allt har bara blivit bättre och bättre! Jag har föräldrar, jag har några äkta kompisar, jag har er läsare och jag får gå i skolan och lära mig saker. Det är det jag begär, det andra får man bara på köpet, vissa lyckas vissa går det kanske inte så bra för men då får man kämpa,kämpa, kämpa, så är det bara, det går inte bara att ge upp så fort man inte lyckas, det gäller alla, alla som har blivit kända som tex artister, bloggare, eller sportare eller något annat, har kämpat! Jag kämpar mig genom ALLT, jag kan ha det jobbigt ofta men jag kan också ha skit kul! Så bara så ni vet så älskar jag er och allt annat, fortsätt läsa så låvar jag att ge mer av mig! Som sagt, KÄMPA! ;)
 
Har varit både en bra och dålig dag idag! Åkte till city och åkte till en park där och fikade och min syrra fick leka i lekparken där, sen kollade vi på lite djur och så. Sen åkte vi till hemmakväll och skulle hyra några filmer och precis innan vi skulle parkera så stannade bilen, asså jag fattade inget, jag typ bara VA?! Det gick förbi en man och mamma frågade om han hade några startkablar men det hade han inte men han gick mot oss ändå och försökte putta in bilen på parkeringen. När vi hade gjort det så sa vi tack och sa att det kommer att lösa sig. Vi gick först och främst in på Hemmakväll och hyrde filmerna och jag och min syrra köpte varsin piggelin för vi var hunriga. Sen gick vi ut och ringde min farbror och han skulle komma och hjälpa oss. Det skulle ta en halvtimme så vi gick en runda för vi ville inte sitta i den kokheta bilen för det skulle bara vara jobbigt. När vi kom tillbaka till bilen så rinde han och sa att han skulle bli sèn så mamma sa att vi måste testa igen, och när vi gjorde det så funkade det?! Helt konstigt ju. Men vi kom iallafall hem! När jag kom hem var jag med en kompis, se grillade vi och myste. Nu sitter jag här. Så skönt att få skriva av sig lite haha....! :)
 
Hoppas ni med har haft en bra dag! Ni får gärna kommentera <3 Men ni får ha det så bra, JAG ÄLSKAR ER <3
 
PUSS HEJ <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: