juliahansson.blogg.se

Lite extra fakta om mig ;)

Kategori:

Jag älskar coca cola
Jag bor i ett grönt hus
Jag har en katt som heter Svea
Jag hatar att läsa
Jag är väldigt nogrann
Jag kan vara väldigt busig
Min favorit årstid är sommar
Jag fyller år den 22 april (jag är 13 år)
Jag är singel
Jag har varit på Mallorca, Kreta och Turkiet
Jag älskar Justin Bieber
Jag rider och har en sköthäst som heter Lukas
Jag ÄLSKAR att shoppa
Jag har en syrra som heter Emma
Jag tittar mest på tv4, tv6 och tv3
Min favorit färg är militärgrön, mörkblå och röd
Min favortit app är instagram, kik, twitter, videofyme, testforfriends och bikerace
Jag har en svart damcykel
Jag älskar mina kompisar
Jag är 1.65 lång
Jag har en laptop med märke ACER
Jag är brunnette
 
Hoppas det är tillräckligt i så fall får ni fråga :)
 
Imorgon är det skola igen, kanske inte så kul imatt vi har nationella och två imorgon och två på fredag. Sen är det äntligen helg, och det ska bli jätte skönt, har varit så trött på sista tiden så måset vila ut mig!
Nu ska jag kolla på humorgalan som är så himla rörande. Skulle göra allt för dom och gör redan det.
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag är grym! Visste redan allt det där om dig! (konstigt va?) Haha, nej men fin blogg! :D Awesomeness! B)

    Svar: ja det var jätte konstigt att du visste allt det, vi har ju bara kännt varann sen vi va 1 år men det är ju inte alls länge alls hahahaha xD Tack så mycket besti festi <3
    Julia Hansson

    2013-05-01 | 21:04:53
    Bloggadress: http://mondoblog.se/mlinyl

Kommentera inlägget här: