juliahansson.blogg.se

Så sjukt trött

Kategori:

 
Efter denna veckan är jag sjukt trött, jag har haft skola, läxor, nationella prov, sena kvällar, och ridning, stressiga mornar. Blir jätte trött av allt det och måste bli en föränding. Bloggen kommer alltid i andra hand och det blir som nu då, klockan kvart övet tio och så får det inte bli för jag måste få min sömn så får ta eftermiddagarna till det i fortsättningen!
 
Tillbaka till bra saker, som det inte finns så många av med några kanske xD
 
Nationella gick bra idag, men på andra provet i slutet så tappade jag konsentrationen pågrund av min dumma förskylning så fick gå ut och snyta mig ungefär tre gånger på en halvtimme och fixade inte det så när vi inte fick mer tid så pratade jag med min lärare om det och hon sa att jag fick mer tid efter lunch och det tyckte jag var bra, och det gick bra. Kommer två nationella prov imon med och dom kommer säkert också gå jätte bra!
 
Stack också till stallet idag och va med och hjälpte till på två lektioner hos de små och sedan lite senare så hade jag hoppträning och gick super bra. Hästen jag red på (Lukas) var jätte duktig men lite pigg, han blir ofta det när vi rider i paddoken. Först gjorde vi rundan i trav och sedan två varv i gallopp. Efter det höjde vi hinderna och hoppade två gånger var själva på banan. Första rundan gick bättre än den andra med den andra gick ganska bra ändå.
 
Nu får jag ta och sova för har en lång dag framför mig imorgon, har lite plugg och sånt. Kommer blogga med, det lovar jag!
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: