juliahansson.blogg.se

Varit en grym dag <3

Kategori: Fritid

Hej :)
 
Har varit en superbra bra dag idag! Åkte till Värnamo för mamma och pappa skulle göra några ärenden.Så passade jag på att kolla i lite affärer. Dom hade gjort en ny butik så gick in där och fick så på ett par platform converse med USA flagga, blev helt förälskad i dom! <3 Sen käkade vi på doncen :) När jag kom hem tog jag en springrunda och det gick bra! Sen duschade jag. Sen gick jag ut och pluggade lite och sen nu ikväll så¨har vi haft gäster och min bästis stannar och sover över. Det har varit helt galet, har skämt ut mig så mycket så att jag nästan pissa på mig, hahahah helt galet! xD Nu sitter vi här i soffan och bara slappar och bara göttar oss.
 
Imorgon blir det iväg igen och plugg också såklart! Får bara inte bli för sent, för måste PLUGGA PLUGGA PLUGGA!! xD
 
Nu ska vi götta oss lite till så hörs vi imon. Ska försöka blogga så mycket jag kan <3
 
PUSS HEJ <3

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Vad heter den affären som du köpte skorna?
    Du kan svara på mail/Instagram
    Dom va VÄLDIGT SNYGGA

    Svar: Skorna fick jag i födelsedgas present men jag vet att det finns sånna på eBay.se så kolla där. Hoppas det går bra att jag svarar på din fråga här :)
    Julia Hansson

    2013-05-05 | 19:17:50
  • Emmy säger:

    Tack! Det fick super bra att svara här! Ha det

    Svar: Det var så lite så :) Tack själv för att du läser min blogg :)
    Julia Hansson

    2013-05-05 | 21:31:22

Kommentera inlägget här: